למה חשוב להקפיד על קידום באמצעות תוכן ואיך עושים את זה
כשזה מגיע למשיכת גולשים חדשים לאתר, חברות רבות עדיין מסתמכות בעיקר על שיטות פרסום יקרות, במקום לעשות את מה שעבד במשך שנים וימשיך לעבוד עוד שנים, לא משנה, ובלי קשר להתקדמות הטכנולוגיה: תוכן.
תוכן מקורי לעומת תוכן ממומן
בעלי אתרים רבים אינם מבינים את ההבדלים הדקים בין "תוכן מקורי" לבין "תוכן ממומן". במקרים רבים, מונחים אלו משמשים לסירוגין, אבל אלו הם שני מוצרי תוכן שונים.
קידום באמצעות תוכן הוא מטריית פרסום רחבה שכוללת תכנים רלוונטיים שנכנסים לאתר שלכם, וכוללים תכנים מקצועיים, תכנים שיווקיים, תכנים תדמיתיים ותכנים של קוביות פרסומת באתר. במילים אחרות, אתם מבצעים קידום אורגני, כלומר, טבעי. ואם תשאלו את גוגל, הוא יגיד לכם שזוהי שיטת הקידום המועדפת עליו.
נכון. תוכן ממומן יכול להגיע לקהל הרבה יותר גדול, אך הוא מוגבל לאתרים ולפלחי האוכלוסיות שאתם בחרתם, וזאת הבעיה הכי קטנה שלו. הבעיה המשמעותית יותר היא שלתוכן כזה יש אופי מסחרי, במקום האופי האיכותי, המקורי והאישי שיש לתוכן שאתם כתבתם, או שכותב תכנים מקצועי כתב עבורכם.
תכנים יצירתיים ומקוריים משדרים אמינות
תכנים שמטרתם מכירה או משיכת לקוחות באמצעות סיסמאות בומבסטיות משדרות פחות אמינות מתכנים מקוריים ויצירתיים שמטרתם זהה.
הסבירות שגולשים יבקרו באתר שלכם בעקבות פרסומים ממומנים עם כותרות מפוצצות, נמוכה יותר מהסבירות שתמשכו גולשים באמצעות תכנים איכותיים, יפים ומקוריים. ומה שיותר חשוב, תכנים אמיתיים גורמים לגולשים לזהות את המותג שלך כאמין.
מדידת התוצאות של קידום באמצעות תוכן
לאחר שפרסמתם מספר תכנים איכותיים, באורכים מושקעים שנעים בין 400-800 מילים למאמר, הגיע הזמן לחשוב על השיטות למדידת התוצאות של העבודה הקשה שלכם. כומר, למדוד את תוצאות ההמרות שלכם.
הייתי מציע גם לבחון כמה תנועה הגיעה לאתר שלכם בעקבות המאמרים, כמו גם כמה צפיות היו על כל מאמר, ולכמה גולשים אתם יכולים לצפות עם יצירת סוגי תוכן מסוימים שנראה שהגולשים אוהבים במיוחד.
והכי חשוב: עם קידום אתרים מקצועי תשיגו תוצאות מדויקות
שירותי קידום אתרים יעזרו לכם ליצור קידום באמצעות תוכן בשיטות המקצועיות והמתקדמות ביותר. נציגי חברת קידום אתרים יזמינו או ייצרו עבורכם תכנים מקצועיים באיכות גבוהה וייבחנו במקצועיות את שיעורי ההמרות על מנת להבין כיצד להמשיך להתקדם ולקדם.